Proč mně pomůže webová prezentace


Znáte základní poučku marketinku, že zboží se samo neprodá? To platí od doby, kdy je nadbytek zboží i služeb. Jinak se tomu říká konkurence. Máte tedy vůbec nějakou šanci uspět se svojí firmou? Určitě ano. Musíte představit svůj produkt co nejlépe, abyste ukázal jeho přednosti a dokázal své zákazníky přesvědčit, že jedině váš je ten pravý.  K tomu slouží webová prezentace. Ale pozor! Stačí špatně zvolený design, chaos na stránce či málo důrazný text, a zákazník se s vámi nemilosrdně rozloučí. Na to, aby si vás zvolil nebo šel dál – mu stačí podle průzkumů prvních 10 sekund. První dojem je nejdůležitější!

Webová prezentace ukáže zákazníkovi, jak se rozhodnout

Kvalitní webová prezentace je klíčem k úspěchu. Je výkladní skříní vaší firmy. Také chcete, aby se u vás zákazník zastavil? Pro začínají firmy je v podstatě jedinou celoplošnou prezentací, pokud nechtějí platit drahé televizní reklamy. Pro zavedenou společnost je místem, kde může budovat svůj goodwill neboli svoji přidanou hodnotu. Komunikace se zákazníky je důležitá. Vy je musíte vést a seznamovat s přednostmi své nabídky. Správná webová prezentace podpoří jejich chuť koupit si váš produkt – a tedy se správně se rozhodnout.

Vaše stránka musí být k zákazníkovi přátelská

Dnes už nestačí ukázat na webové stránce pár fotografií s kontaktními údaji. To byste byli včerejší. Je to přece vaše vizitka. Základem je atraktivní design, který charakterizuje váš produkt, službu nebo zdůrazňuje myšlenky, jež chcete prosazovat. Webová prezentace musí být srozumitelná, neodrazovat zákazníky nadbytečností a složitostí. Věnujte pozornost psaní textů neboli copywritingu. Sdělte své informace jednoduše a s respektem k zákazníkovi. Vaše webová stránka musí být přívětivá a intuitivní. Vaši zákazníci si ji musí oblíbit. Dejte si udělat kvalitní webovou prezentaci.