Psaní o zajímavostech a novinkách

Víte, jaké má Simona Krainová problémy s vlasy? Nebo proč náhle přibrala? Ale tohle je bomba - Angelina Jolie se rozzlobila na Brada Pitta a odjela sama s dětmi do Evropy!
Takové informace dostanete ve společenských magazínech nebo v bulvárních novinách. Rádi si přece přečtete něco pikantního o známých a bohatých lidech. Ale většina z toho nebude pravda.
 
O nevěře Brada Pitta nebo o tom, jak vznikají lupy?
 
Zajímavé informace můžete přinést i na svých internetových stránkách. Proč by si vaši zákazníci nemohli přečíst o novém modelu kuchyně, nové rehabilitační pomůcce, nebo o tom, že jste postavili nový provoz na pokovování plechových dílů? Ve vašem oboru je to jistě zajímavost a novinka, a je dobré, když o nich dáte vědět veřejnosti. Psaní textů tohoto druhu je důležité. Sice to nevyvolá takové emoce jako nevěra Brada Pitta, ale pro vaše zákazníky to bude užitečná informace. Přestože se téměř v každé reklamě na šampon dozvíte, že odstraňuje lupy, možná byste si rádi přečetli, jak lupy vznikají a jak jim předcházet. A o tom jsou články o zajímavostech a novinkách.
 
Psaní textů neboli copywriting pro weby neznamená jen vychvalování výrobku či služby. Zákazníci se chtějí dozvědět více informací o výrobku, třeba o jeho historii, či kdo první ho začal vyrábět. Některé firmy mají takovou historii, která by vydala na napínavý román. Nebo víte něco o světoznámých módních značkách? Vytvořili je obyčejní lidé, kteří měli nějaký nápad a svou vizi. A nenechali se od ní odradit. I dnešní počítačoví giganti své první výrobky dávali dohromady v garáži. Vzpomeňte na Billa Gatese či Steva Jobse.
 
Nezapomínejte na svém webu psát o novinkách či zajímavostech. Nemusí být pikantní, ani o celebritách. Stačí, když budou napsány zajímavě, když tam budou informace, které mohou zaujmout. Vaši zákazníci na vaši internetové stránce zůstanou déle.