Psaní na zakázku - copywriting

Při psaní reklamních či marketingových textů pro weby musíte znát cílovou skupinu, na kterou bude vaše kampaň zaměřena. Musíte přijít na to, jak ji zaujmout. Svým textem potřebujete vyvolat jejich zájem o další podrobnosti a vaše sdělení musí být jasné a srozumitelné.
 
Texty musí být zajímavé a upoutat čtenáře
 
Není nic horšího než nudný a jednotvárný text bez originálních nápadů. Psaní textů neboli copywriting má svá pravidla a bez nich je text bezzubý. Potřebuje určitý rytmus, aby se dobře četl. Výsledný text musí být nejen srozumitelný, ale také zajímavý a čtivý. Jen takový může být komerčně úspěšný. Pro svůj záměr zvolte vždy kvalitního textaře - copywritera. Jen tak se ve svém byznysu posunete zase dál.
 
Co je vlastně copywriting?
 
Psaní textů na zakázku neboli copywriting  je pořizování textového obsahu, který pomáhá prodávat výrobky, služby nebo podporuje prosazení nějaké myšlenky či názorového proudu. Může jít také jen o informační sdělení,  článek o zajímavostech  nebo novinkách v daném oboru. Texty jsou určené pro weby, tištěná média či pro propagaci různých organizací. Součástí copywritingu je i public relations (PR), tedy PR články, což je nástroj komunikace mezi firmou, organizací a veřejností. A znáte nějakého Píáristu? Třeba Bena Afflecka ve filmu Táta na plný úvazek.
 
A jaké texty pro vás vytvoříme?
  • texty pro weby
  • tiskové zprávy a sdělení
  • PR články
  • tištěné komerční přílohy
  • návody
  • články o zajímavostech a novinkách